úterý 6. února 2018

Rychlý makeup

Stává se, že ráno nestíhám, nebo potřebuju o víkendu skočit do města a nechci se příliš malovat. Pro tyhle chvíle mám vytipovaných pár produktů, se kterými se vždy zkrášlím raz dva.



Pleť
Většinou v těchto situacích úplně vynechávám makeup a jdu rovnou ke korektoru. Samozřejmě, že občas trpím na různé nedokonalosti, pupínky a podobně, ale prostě když nemám čas nebo to není nutné, kašlu na to. Můj oblíbený "víkendový" korektor je Rimmel Wake Me Up, který má v sobě jemné částečky, které odrážejí světlo a tím krásně rozjasňují oční okolí a v podstatě celou pleť. Na pudr nezapomínám, protože chci, aby mi korektor vydržel co možná celý den na místě. Rimmel Insta Fix&Matte je mým jasným favoritem, jemný, zmatňující a vydrží.

Tvářím pak jen dodám šťávu nějakou jemnou tvářenou. Ráda ve spěchu sahám po paletce tvářenek NARS Narsissist Unfiltered II, která obsahuje škálu barev vhodných pro světlejší tón pleti, navíc většina tvářenek je se shimmerem, takže pleti dodá i trochu lesku.

Oči a obočí
Na obočí beru gel na obočí L'oréal Brow Artist Plumper v odstínu Medium/Dark. Obsahuje jemná vlákna, takže nejen obočí obarví, ale také opticky zahustí. Na oční víčka pak buď nedávám nic, nebo použiju trochu tvářenky z paletky NARS. A samozřejmě řasenku. Když nemám příliš výrazné oči, vybírám si řasenku, která má více prodlužující efekt. Řasenka Benefit They're Real mi v tomto naprosto vyhovuje, dělá krásně dlouhé a natočené řasy.

Rty
Co se týče rtů, tady naprosto jednoduše sahám buď po balzámu na rty nebo po lesku. NYX Butter Gloss v odstínu Praline je moje jasná volba. Lesk nelepí, ale dlouho vydrží, taky rty jemně hydratuje a odstín Praline je lehce tmavší než moje rty, takže dodá i trochu barvičky.

Když musím, zvládnu tento makeup za 5-10 minut a můžu vyrazit :-)

xxx Katy


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig