čtvrtek 11. ledna 2018

Kabelková výbava

Asi jako každá žena nosím v kabelce spoustu více či méně důležitých věcí. A pár kosmetických kousků tam samozřejmě patří taky.



Pudr a štětec
Pokud máte smíšenou či mastnou pleť, jistě se taky během dne potýkáte s lesklým čelem, nosem atd. Někdo u sebe nosí odmašťující papírky, já nosím pudr. Vždy se snažím vybírat pudr, který je kompkatní, lehoučký a nemění efekt make-upu, pouze pleť zmatní a případně "vygumuje" rozšířené póry. Momentálně u sebe nosím NYX HD Finishing Powder v odstínu Translucent. Pudr je jemně mletý, příliš nepráší a stačí ho aplikovat velice málo. Na pleti je sametově jemný a vytváří matný finiš, který vydrží poměrně dlouho. Jedinou nevýhodou je, že nemá zrcátko. (Tím pádem zrcátko u sebe nosím taky :-) )

Co se štětce týče, teď u sebe nosím štětec od Ebelin z DM, myslím, že je z té "lepší" řady štětců s matnou černou rukojetí a rosegold detaily. Štětec je myslím primárně určený na rozjasňovač, ale na to má příliš tvrdé štětiny a raději ho používám na pudr. Je dostatečně malý a špičatý, abych mohla cíleně zapudrovat pouze oblasti, které to potřebují. Ovšem právě díky tvrdším štětinám s ním musím nakládat opatrněji, jinak nabírá příliš mnoho produktu. Přemýšlím, že bych si mohla pořídit lepší :-).

Balzám na rty
Samozřejmostí v mé kosmetické taštičce je balzám na rty. Nyní u mě najdete balzám od Biorythme s vůní melounu a s chia olejem. Balzám má 4,8ml, takže je opravdu maličky a praktický do kabelky. Při kontaktu se rty se hned rozpouští a taky dlouho vydrží. Bohužel nehydratuje úplně nejlépe, takže znovu bych si ho asi nekoupila. Na rychlé přetření rtů během dne je ale v pohodě.

Rtěnky
Vždy u sebe nosím několik možností. Za všech okolností mám v taštičce lesk na rty NYX Butter Lip Gloss v odstínu Praline, který má perfektní lehce hnědou  nude barvičku. Rty lehce hydratuje, takže pokud mám rty příliš suché pro rtěnku, sahám po tomto lesku. A pak u sebe vždy nosím rtěnku, kterou právě ten den zvolím.

Kapky do očí
Protože pracuju v kanceláři a celý den koukám do monitoru, moje oči jsou z toho někdy totálně unavené. Proto jsem si pořídila kapky do očí speciálně pro unavené a začervenalé oči. Byly mi doporučeny kapky Visine Classic. A já je můžu doporučit i vám, pokud potřebujete opravdu účinné kapky. Stačí jedna dvě kapky do každého oka a během chvilky jsou mé oči zregenerované, klidné a začervenání ustoupí.

Krém na ruce
Další samozřejmost mé kabelky. Nedávno jsem od sestry dostala EOS Krém na ruce a ten je do kabelky naprosto perfektní. Je malý a skladný, z odolnějšího plastu a víčko se samo od sebe neotvírá. Na obě ruce stačí naprosto malé množství, protože se krásně roztírá a hned se vstřebá bez pocitu mastných rukou.

Co je nezbytnou součástí vaší kabelkové výbavy? Dejte vědět v komentářích. :-)

xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig