čtvrtek 18. ledna 2018

RECENZE | Řasenka L'oréal Paradise Extatic

V Americe byl kolem řasenky Paradise celkem ruch, a já naprosto netuším, proč se k nám dostala verze Paradise ExtaticNebudu ale chodit kolem horké kaše, už mám doma druhé balení této řasenky. Takže je zřejmě naprosto jasné, že jsem spokojená. 


Předně musím ocenit balení, které je jednoduché, úzké a dobře skladovatelné. Na cesty perfektní, protože se vleze prakticky kamkoli. Štěteček velice připomíná ten od Better Than Sex od Too Faced. Má klasické štětiny, hodně hustě naskládané a ve tvaru přesýpacích hodin. Já mám tento typ štětečků ráda, protože se mi s nimi dobře pracuje a díky tomu, že jsou husté, výborně řasy obarví a dodají objem a délku.



Konzistencí je řasenka velice hustá. Proto pozor při aplikaci, pokud nanesete příliš velké množství řasenky, může se vám stát, že skončíte se třemi slepenými ostny místo elegantního vějířku. S tím správným množstvím ale vykouzlíte dokonalý objem a délku, které vydrží. Na druhou stranu právě proto, že je tak hustá, taky rychle vysychá. Ta moje je naprosto suchá po asi 2-3 měsících, a to se mi zdá trochu rychle.

No ale když už jsem zmínila tu výdrž, řasenka si mě získala nejen výborným efektem, ale také tím, že řasy drží celý den dokonale natočené a vůbec neopadává. Protože mám přirozeně dlouhé řasy, častokrát se mi u jiných řasenek stávalo, že se mi obtiskla nad okem nebo naopak opadala pod něj. Ale to tahle vůbec nedělá, ani po 12 hodinách nošení.

Odličovat jsem zkoušela dvoufázovým odličovačem, pleťovým mlékem a čistícím krémem a ve všech případech šla dolů velice snadno. Takže zde jsem taky spokojená.

Řasenka je dostupná v drogeriích za cca 250Kč (v Tetě jsem jí viděla dokonce za 300Kč myslím, ale objevila jsem jí i na Notino za 209Kč a to už je dobrá cena).

Musím říct, že tato řasenka úplně nahradila moji oblíbenou Maybelline Lash Sensational, což je taky skvělá řasenka. Ale tahle Paradise Extatic je přece jen o chlup lepší. Ale štve mě, že fakt rychle vysychá. No když to shrnu, pokud máte rády velké, nadýchané, objemné a dlouhé řasy, neváhejte a vyzkoušejte. Myslím, že nebudete litovat :-)

xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig