úterý 9. ledna 2018

RECENZE | Catrice HD Liquid Coverage Make-up

Po částečně plánované a částečně neplánované pauze jsem zpátky! Přes Vánoce jsem hodně cestovala za rodinou a častokrát jsem ani neměla připojení k internetu, takže jsem si v tomto čase chtěla dát pauzu a prostě mít relax. Bohužel pak se mi pokazil notebook, a nastala neplánovaná pauza. Naštěstí pouze na týden, takže se zas tolik neděje :-) 

Skočme teda zase rovnou do starých kolejí. Dneska jsem si pro vás připravila recenzi velice oblíbeného make-upu od Catrice - HD Liquid Coverage



Skleněná lahvička s kapátkem mi přijde elegantní a moc hezky vypadá. Funkčnost aplikátoru je ale dost subjektivní. Protože make-up z kapátka (logicky) kape a je po celém povrchu kapátka, navíc otvor v lahvičce je víceméně stejně velký jako kapátko, stačí trocha nešikovnosti a máte celou lahvičku špinavou.

Samotný make-up je neskutečně krycí. Kapátko má celkem velký objem, takže pokud použijete jeho plný obsah, docílíte plného krytí. Osobně dávám přednost lehčímu krytí, proto aplikuju zhruba polovinu objemu kapátka na celý obličej a stačí mi to. Na pleti nezalézá do vrásek a pórů. Ačkoli je jeho finiš matný, nezvýrazňuje suchá místa na pleti. A na mojí smíšené pleti s velice mastnou T-zónou drží perfektně celý den - dal se mnou i 10 hodin nošení a pleť vypadala pořád skvěle, bez větších známek únavy. Dokonce jsem zjistila, že vypadá lépe, pokud ho příliš nezapudruju.




Upozornit musím na velmi silnou parfemaci, která se na pleti dlouho drží. Takže pokud jste na vůně citlivější, mějte toto na paměti.

Konzistencí make-up není úplně tekutý, jak by mohl ponoukat název. Je spíše krémový a rychle zasychá do matna. A když říkám rychle, tak myslím opravdu rychle. Při aplikaci proto doporučuji nanášet make-up na pleť postupně. Pokud make-up nejdříve nanesete na pleť a až poté začnete zapracovávat, můžou se vám na místech, kde jste ještě nezapracovaly, vytvořit fleky z toho, jak si už make-up sedá na pleti. A s tím se pak špatně pracuje.

Make-up je k dostání ve čtyřech odstínech za cca 200Kč za 30ml. Já mám odstín 010 Light Beige, který je výrazně žlutý. Ale všimla jsem si, že mají i odstín Rose Beige, který by mohl sednout těm z vás, které máte růžový podtón pleti. Ale to nedokážu posoudit.

Make-up bych určitě doporučila, pokud máte rády silnější krytí nebo hledáte make-up, který vám vykouzlí dlouhotrvající dokonalou pleť :-) 

A zajímavost na závěr: srovnáním složení make-upu jsem na internetu zjistila, že make-up Catrice má velice podobné složení jako make-up Fenty od Rihanny. Takže jestli jste po Fenty někdy pokukovali, máte aspoň referenci, co čekat :-)

xxx Katy




SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig