úterý 30. ledna 2018

Trendy 2018

Nedávno jsem na YouTube viděla video o trendech v kosmetice pro rok 2018 a hned mě napadlo napsat o tom článek. Samozřejmě, ne všechny trendy je nutné dodržovat a ne každému se musí líbit, proto i já vybírám jen ty které vím, že už následuju - jestli se to tak dá říct - nebo následovat budu.



Klasické rtěnky
Jako milovník rtěnek musím začít tím nejlepším. Nikdy jsem nebyla příliš ovlivněná trendem tekutých rtěnek, proto jsem ráda, že jim konečně odzvonilo. Každá značka přišla v průběhu posledních dvou, tří let se svou verzí, a teď se zase pomalu vracejí zpátky ke klasickým rtěnkám. Podle mě jsou mnohem variabilnější, můžete přizpůsobit intenzitu barvy a vybrat si finiš, který vám vyhovuje. Za mě jsou favoritem rtěnky od Rimmelu, ale například Bourjois přišla s novými rtěnkami, které jsou výborné (recenze bude brzy).

Přirozená pleť
Rok 2018 je rokem svěží, mladé a přirozené pleti. Osobně to vítám, protože sama preferuji jemnější krytí a přirozený vzhled. Přece není třeba schovávat pleť pod vrstvou makeupu, pokud k tomu není důvod. Naopak stačí pouze lehká vrstvička makeupu nebo BB krému pro sjednocení Nechme drobné nedokonalosti podtrhávat naši krásu! Zde je pro mě favoritem makeup True Match od L'oréalu, který krásně projasní, sjednotí a vytváří velice přirozený efekt pleti.

Důraz na péči
Ruku v ruce s předchozím trendem jde i péče o pleť. Přece pouze opečovávaná pleť může vypadat zdravě a krásně (a samozřejmě i je). Hlavně teď v zimě nedám dopustit na pleťové oleje a séra, která se o mou pleť starají - hlavně pak olejíčky značky Saloos. Ovšem ráda bych zkusila nové produkty a chtěla bych letos dostat nejen svoji pleť do lepší kondice.

Zlaté tóny
Pokud vám sluší a máte rády teplé tóny, radujte se. Letos jsou v módě zlaté tóny barevného spektra. Osobně jsem nadšená. Ačkoli dávám přednost spíše hnědým a bronzovým barvám, vnímám tento trend jako ideální příležitost zkusit si vyhrát se zlatými stíny. A jsem moc zvědavá, jestli kosmetické značky přijdou s novými produkty, které tento trend podpoří. Zlatá totiž sluší každé barvě oka a je to vhodná barva pro jednoduchá líčení jedním stínem přes celé víčko. Například Maybelline Color Tattoo má jeden povedený zlatý stín, po kterém teď pokukuju :-)

Trendů je samozřejmě mnohem více, tyto mě ale zaujaly nejvíce. Máte i vy nějaké trend, který chcete v roce 2018 sledovat?

xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig