neděle 17. prosince 2017

Nákupy v Yves Rocher

Jsou lidi, kteří do Yves Rocher vůbec nechodí, a pak jsou ti, kteří na ní nedají dopustit. Já jsem někde uprostřed, chodím tam ráda, ale zase nemusím mít všechno, co značka nabízí. Mám pár svých oblíbenců, pro které se tam ráda pravidelně vracím a občas zkusím něco nového. No a nedávno jsem takhle potřebovala dokoupit oblíbený čistící krém na pleť a donesla jsem si domů pár dalších věcí.


Začneme produktem, který si mě zas tak moc nezískal. Produkt jsem dostala k nákupu, sama od sebe bych si ho asi nekoupila. Začnu tedy pár pozitivy. Ocet překrásné voní po malinách, vlasy nezatěžuje a nemastí, po umytí jsou moje vlasy jemnější a lépe se rozčesávají. Bohužel nemám pocit, že by nějak závratně přidával na lesku mých vlasů. To ovšem nemusí být vada produktu, ale zkrátka fakt, že mám přirozeně mastnější vlasy a tak se zkrátka lesknou více. Myslím, že by tento produkt více ocenil někdo, kdo potřebuje více než dobrý kondicionér pro vyhlazení a lesk vlasů. Alespoň jsem tedy doufala, že malinová vůně ve vlasech vydrží, bohužel to se taky neděje.

Důvod, proč jsem tedy do Yves Rocher šla, byl jejich odličovací krém, který naprosto zbožňuju. K tomuto produktu mě přivedla sestra, která před časem dostala čistící gel z řady Sebo Végétal, který jí ale nevyhovoval a tak ho dala mě a já jsem si ho velice oblíbila. Na zimu jsem ale hledala něco jemnějšího, co nebude moji pleť vysušovat (ačkoli ten gel mě nevysušoval). A tak jsem objevila tento krém. Naprosto výborně pleť čistí a odstraňuje makeup. Na celou pleť stačí malé množství produktu. Pleť je po použití dokonale čistá, jemná a není nesušená. Krém používám jako druhý čistič po pleťovém mléku, ale dá se v pohodě použít i na první odlíčení pleti (v případě že z nějakého důvodu odmítám strávit v koupelně více času než je nezbytně nutné). Rozhodně doporučuju omrknout :-) 

Tento produkt jsem si pořídila na popud několika recenzí. Předtím jsem na odličovače očí moc nekoukala, ale tak proč to nezkusit. A musím říct, že jsem spokojená. Jedná se o klasický dvoufázový odličovač - jedna složka je čirá, ta druhá modrá - po smíchání obou složek vznikne emulze, kterou nakapete na tamponek a odlíčíte si oči. Na tamponek není třeba tlačit nebo nějak nepříjemně s ním manipulovat po oku. Za mě odličuje hezky, i řasenku sundá bez větších problémů. Oční okolí je po odlíčení jemné a díky olejové složce není vysušené.

V koupelně jsem už nějakou dobu postrádala dobrý peeling, takže když jsem tento viděla v prodejně, hned jsem ho hodila na vyzkoušení do košíku. A dobře jsem udělala. Gelový základ obsahuje meruňkový pudr - což jsou v podstatě rozemleté meruňkové pecky. Pudr je dostatečně hrubý, aby pokožku výborně obrousit a odstranil odumřelé buňky, navíc gelová složka moc pěkně voní a vyživuje pokožku. Pokud máte rády vůni meruněk, tohle se vám bude líbit. Já peeling používám speciálně při holení nohou, protože tak jemnou pokožku jsem nikdy předtím neměla.

Tělové mléko Quelques Notes d'Amour
Nejsem si jistá, jestli se tělové mléko dá koupit samostatně, protože opět jsem ho dostala k nákupu a na stránkách ho nemůžu najít. Takže vám sem bohužel ani nedám cenu. Nicméně mléko by mělo vonět jako jejich parfém Quelques Notes d'Amour, což ovšem nemůžu posoudit, protože vůni jsem nikdy nevyzkoušela. Každopádně vůně mléka je taková květinově dřevitá, velice zajímavá a netradiční. A mile mě překvapilo, že se vůně držela na pokožce i druhý den. Konzistencí je mléko tekutější, takže se dobře roztírá a rychle se vsakuje. Díky své konzistenci ale není úplně nejvýživnější - na každodenní hydrataci je dobré, ale nic moc, pokud potřebujete hodně výživy pro pokožku.

xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig