čtvrtek 7. prosince 2017

Z práce rovnou na mejdan

Bude to asi více než měsíc, co jsem byla na koncertě Parov Stelar. Elektro swing není úplně můj šálek kávy, ale říkala jsem si, že je občas fajn vylézt na chvíli ze své pohodlné krabičky a zkusit něco nového. No a protože jsem šla rovnou z práce, a musela jsem se tedy upravit v práci, hned mě napadlo z toho udělat článek a podělit se s vámi o pár tipů.




Tvář
Pokud nosíte makeup, nejjednodušší způsob, jak ho trochu oživit, je trocha korektoru pod oči. Stačí pak lehce vklepat do očního okolí a vytáhnout směrem ke tvářím pro projasněný vzhled pleti, která bývá po celém pracovním dni viditelně unavená. Já můžu doporučit například Essence Camouflage, velice lehoučký korektor, který rozjasní a nezalézá do vrásek. Novou vrstvu korekturu stačí jen zafixovat pudrem, aby se nesléval do vrásek. Tváře pak osvěžte novou vrstvou tvářenky, případně rozjasňovače. Výbornou volbou Rimmel konturovací paletka, která obsahuje bronzer, tvářenku i rozjasňovač - všechny hezky pigmentované a s lehkým shimmerem.

Oči
Když víte, že hned z práce musíme jít na nějaký večírek nebo jinou akci, je dobré zvolit takové líčení, které je velice jednoduché na úpravu. Na večer se vždy hodí líčení ztmavit a přidat na intenzitě. Proto mám velice ráda stíny v tužce nebo v kalíšku které stačí jen prstem nanést na víčko a rozmazat okraje. V podstatě takto vytvoříte kouřové líčení s jediným produktem. Za mě je ideální Max Factor Excess Shimmer, které jsou bezvadně pigmentované, dlouho vydrží a na víčku se neslévají do vrásek. Obdobně potom Maybelline Color Tatoo.

Rty
Volba rtěnky je velice subjektivní, každý se cítí dobře v jiných odstínech. Pokud ovšem volíte rtěnku na večerní příležitost, je dobré vybírat rtěnku, která má buď matný nebo sametový finiš. Právě tyto konzistence vám zaručí dlouhotrvající barvu bez nutnosti častých úprav. Druhou zásadou - pokud chcete, aby vám rtěnka dlouho vydržela - je pak konturka. Ať už jste zvolila nude odstín nebo výraznou červenou, konturka pomůže rtěnce, kterou poté nanesete, vydržet mnohem déle. Výborné konturky má například Rimmel, a zde bych zmínila i jejich řadu rtěnek One and only, které jsou naprosto výborné, skvěle drží, nevyšují a hlavně jejich matná verze v červených obalech je znamenitě pigmentovaná.



SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig