čtvrtek 14. prosince 2017

Změny v mé beauty rutině

Stejně tak, jak se časem mění lidé, mění se i jejich postoj ke kosmetice - aspoň já to tak mám :-) V poslední době se mi vykrystalizovalo několik změn, které si našli místo v mé beauty rutině a myslím, že tam nějakou dobu vydrží. 


Méně je více
Ačkoli neubylo množství produktů, které používám ať už při líčení nebo při péči o pleť, rozhodně jsem se naučila s produkty šetřit. Zároveň ale dbám na to, aby moje pleť nebyla ošizená o péči, kterou skutečně potřebuje. Krému nanesu méně a pokud cítím, že je třeba přidat, prostě přidám. U líčení ale vidím, že se pravidlo opravdu osvědčilo. Dávám přednost menšímu množství makeupu, lehčí krytí a svěží look. Líčení očí taky udržuju v jednoduché rovině - většinou hodím jeden stín přes celé víčko, lehce rozmažu okraje a do vnitřní koutku trochu světlého stínu pro projasnění.

Méně pudru
"Baking" nebo "Cooking" technika pudrování se mi naprosto vyhla. I když přiznávám, že s pudrem jsem to kdysi trochu přeháněla. Tím, že mám smíšenou pleť a T-zóna se mi přes den opravdu hodně leskne, myslela jsem si, že více pudru tento problém vyřeší. Časem jsem se ale naučila, že nadměrné množství pudru mou pokožku jenom zbytečně zatěžuje, což způsobuje ještě větší tvorbu mazu než by bylo nutné. Proto s pudrem teď opravdu šetřím a nanáším ho pouze tam, kde ho je opravdu třeba. A moc jsem si oblíbila aplikaci pudru houbičkou - pudru se tak lépe do pokožky zapracuje, zvýší se jeho efektivita a konečný vzhled pleti je mnohem jemnější a dokonalejší.

Odlíčení hned po příchodu domů
Asi vůbec největší změna, kterou jsem zatím učinila je odlíčení hned, jakmile přijdu domů z práce. Byla jsem zvyklá se odlíčit až těsně před spaním a ani jsem nad tím nijak zvlášť neuvažovala. Prostě jsem byla hloupá :-). Od té doby, co se odličuju hned se moje pleť cítí mnohem lépe - pochopitelně. Zkrátka Ameriku jsem neobjevila, ale jsem ráda, že jsem si na to došla.

STOP Micelárkám
Navazujícím bodem je fakt, že jsem naprosto přestala používat micelární vody. Z nejednoho zdroje se ke mě dostaly zprávy, že micelárky nejsou zas až tak dobré pro pleť, jak si myslíme. Obsažené micely jsou v podstatě mýdlové částice, které na sebe dokáží navázat veškeré nečistoty. Pravdou tedy je, že velice dobře pleť vyčistí. Ovšem nedokážou rozlišit mezi nečistotou a pletí. Proto dlouhodobým používám narušují přirozenou strukturu pleti. A tam vidím problém. Proto jsem začala používat více krémové odličovače a pleťová mléka, která jsou jemnější a troufám si říct, šetrnější k pleti.

Dvojí čištění
Poslední, a pro mou pleť velice zásadní změnou, je provádění dvojího čištění při večerním odličování pleti. Jak jsem zmínila v minulém bodě, pleť nyní odličuji krémovými produkty. Tím pleť ale dokonale nevyčistím, pouze odstraním vrstvu makeupu. Proto hned navazuji dokonalejším čištěním pleti, kterým pleť opravdu vyčistím více do hloubky. Od té doby, co tuto techniku využívám, se moje pleť mnohem méně mastní a je méně podrážděná a čistější. Taky jsem si zvykla používat při čištění ruce, což na mě opět působí šetrněji, než čistící kartáčky nebo odličovací tamponky.



xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig