úterý 5. prosince 2017

Zimní edice rtěnek

Myslím, že už z názvu mého blogu je jasné, že mám jistou zálibu v rtěnkách. Opravdu skoro každý den nějakou rtěnku nosím a moc mě baví je sbírat a zkoušet a zkrátka se v nich cítím dobře. Pak samozřejmě není překvapením, že rtěnky tak trochu dělím podle ročních období. A protože zima už klepe na dveře, mám tady pár tipů na rtěnky vhodné právě pro toto období.



Asi už to bude opravdu vážná známost, když jsem si nedávno pořídila už druhé balení této výborné rtěnky. Její sladká vůně a nevšední nadýchaná konzistence mě naprosto dostali. Na rtech je lehoučká, rychle zaschne do matna a ani nevíte, že jí máte. Není dlouhodržící a s jídlem si moc nerozumí, takže přes den je třeba jí občas poupravit. Nanáší se snadno a neflekatí, což teda podle mě platí jen u jemnějších nude odstínů, protože u tmavších mám horší zkušenost. Odstín Cannes je tmavší nude odstín s kapkou růžové, perfektní pro každý den.

O této rtěnce jsem již psala v jiném článku - odkaz zde - a píšu o ní znovu, protože jsem si jí moc oblíbila na denní nošení. Nehledě na roční období je tato rtěnka vše, co potřebuji. Odstín Hitch Hike je cihlová červená s kapkou růžové, díky čemuž působí neutrálně a hodí se k jakémukoliv líčení. Její Comfort matte finiš z ní dělá dlouhodržící, navíc nevysušující záležitost, takže se na ni lze spolehnout, i když třeba něco jíte.

Jedna z prvních rtěnek, co jsem si kdy koupila - a taky je to na ní vidět. Tahle hodně studená fialová rtěnka mi evokuje zimu asi ze všech nejvíc. Její konzistence je velice krémová a hydratační, takže se hodí pro suché rty nebo pro hodně vrásčité rty. Zároveň ovšem není tolik pigmentovaná a na rtech nevydrží tak dlouho, jako rtěnka matná. Já ji ale vytahuju každou zimu.

Další studená rtěnka, kterou ráda v zimě nosím je tekutá od ColourPop, americké značky, která se během své asi tříleté existence dostala opravdu hodně hodně do povědomí milovníků makeupu. Já jsem rtěnku objednávala přímo z Ameriky, ale v odkazu pod názvem máte odkaz na český e-shop, který několik jejich produktů nabízí ;-). Rtěnka je velice tekutá, takže při nanášení je důležité mít na aplikátoru opravdu malé množství produktu. Na druhou stranu je rtěnka velice pigmentovaná a rychle zasychá do saténového finiše. Výdrž bych řekla, že je tak půl dne - po obědě upravit a vydrží až do večeře. Odstín Alyssa je klasická nude mauve a na to, že mi moc tento druh odstínů nesluší, tahle je přesně na té hraně, kdy to ještě jde.



Nejlepší červená a zároveň nejlepší matná rtěnka, kterou jsem kdy vyzkoušela. Odstín je dokonalá červená, ani moc teplá, ani moc studená, prostě dokonalá pravá červená. Rtěnka je opravdu hodně matná, ale nutno říct, že je taky krásně krémová a lehoučká. Díky tomu se výborně nanáší na rty, a navíc je dobře pigmentovaná. Opět, na rtech jí vůbec necítíte a díky matnému finiši vydrží naprosto celý den. Pokud hledáte matnou rtěnku, kterou prostě dáte na rty a hotovo, určitě na ně mrkněte.

Poslední rtěnka, kterou tady mám, je opět tekutá. A to přímo z kolekce Sephory. Pokud jsou na vás značky v Sephoře příliš drahé, mrkněte na jejich privátní kolekci, protože je překvapivě velice kvalitní a ceny jsou mnohem přijatelnější. Co se týče samotné rtěnky, ta má příjemnou krémovou konzistenci a velice snadno se nanáší na rty. Rtěnka je bohatě pigmentovaná, takže stačí opravdu malé množství produktu na aplikátoru a namalujete si celé rty. Rtěnka pak rychle zasychá do zcela matného finiše. Během jídla se ze rtů ztrácí, ale velice přirozeně. Jediná výtka je, že zvýrazňuje vrásky na rtech a není úplně vhodná pro suché rty.

xxx Katy



SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig