úterý 28. listopadu 2017

Oblíbené masky

Mám pár masek, které ráda pravidelně používám. Nejen proto, že mám ráda, když se vrátím z práce a pro uvolnění si dám na obličej příjemnou masku, ale také proto, že tyto masky skutečně pro mou pleť něco dělají.



Tato maska je asi moje vůbec nejoblíbenější. Mám ráda bahenní masky, které postupně na pleti zaschnou a ztvrdnou. Navíc tato má nádhernou orientální vůni a nevšední hnědou barvu, takže mám opravdu pocit, jako bych byla v nějakých luxusních lázních. Maska pleť vyčistí hezky do hloubky, stáhne póry a srovná do celkové rovnováhy. Přitom vůbec nevysušuje a pleť pak lépe vstřebává následnou hydrataci.

Pokud cítím, že moje pleť potřebuje ještě o trochu intenzivnější vyčištění, sahám po této masce s osvěžujícím eukalyptem. Tato maska nejenže čistí do hloubky, ale také mi pomáhá, když mám nějaké nedokonalosti, kterých se potřebuju rychle zbavit. Na rozdíl od masky od Avonu trochu vysušuje, proto je třeba opravdu poctivě pleť zhydratovat. Ale proto jí taky nepoužívám často, spíše, když opravdu cítím, že potřebuju pleť dostat do rovnováhy.
Další skvělá maska je opět od Avonu. Toto je výborná hydratační maska, která mi nejednou pomohla pleť srovnat, třeba po nějakém náročnějším pátečním večeru. Když cítím, že je moje pleť suchá a napjatá, tato maska jí okamžitě dodá potřebnou hydrataci a uleví od napětí. Opravdu viditelně odstraňuje známky unavené pleti hned po smytí a tím si mě naprosto získala. Maska má příjemnou gelovou kozistenci, na pleti úplně nezasychá, ale zůstane jemně lepivá, což mě třeba vůbec nevadí. Vodou jde dolů teda celkem blbě, takže preferuji vlhký horký ručník.

Poslední maska kterou vám dnes představím, je opět maska od Avonu. Toto bude vypadat jako reklama na Avon, ale já mám opravdu masky Planet Spa velice ráda a za velice příznivé ceny mě zatím ani jedna nezklamala. Naopak, mile mě všechny překvapily. Proto jsem si taky nedávno pořídila další, a tentokrát slupovací. Tuto masku většinou používám o víkendu, kdy chci pleť osvěžit po celém pracovním týdnu, nebo jí použiju, když mě čeká nějaká důležitá událost. Maska totiž pleť krásně projasní, vypne a vyhladí. Navíc fakt, že jí na konci sloupnu celou z pleti, je naprosto uspokojivý.

Jaké jsou Vaše oblíbené masky?


xxx Katy
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig