úterý 21. listopadu 2017

PRVNÍ ČLÁNEK ! Oblíbené řasenky z drogerie

Můj první článek! Rozhodla jsem se začít recenzí  produktu, který nepochybně používá většina žen, ať už preferujete jednoduchý “no makeup” look, líčíte se pouze do práce, nebo máte radši “full glam” makeup. A tím produktem je řasenka.





Pro mě jsou drogerkové řasenky naprosto dostačující, a osobně nevidím velký význam v utrácení za dražší řasenky. Především proto, že mezi řasenkou z drogerie a z parfumerie není moc rozdílů co do efektu. A pak řasenka je zrovna ten druh kosmetiky, který je třeba obměňovat poměrně často, takže další důvod, proč radši pár korun ušetřím a koupím si řasenku v drogerii. Ovšem neříkám, že mě některé dražší řasenky nelákají a nechtěla bych je vyzkoušet :-)


Co určitě od řasenky očekávám je objem. Především objem. Mám to štěstí, že mé řasy jsou přirozeně dlouhé a natočené, za což jsem velice ráda, takže pro je dobrá řasenka ta, která mi dodá objem a jsem spokojená. A musím ještě přiznat, že jsem příznivcem lehce slepených řas, takže pokud máte podobný vkus, určitě se vám budou líbit řasenky, která tady zmíním.


Tato řasenka slibuje, že vaše řasy časem lehce obarví. Tím si teda moc jistá nejsem, nicméně efekt této řasenky vůbec není špatný. Řasy pěkně prodlouží a zahustí, čímž vytváří přirozený vějířkovitý efekt. Ze všem tří řasenek, které tady zmíním je efekt této řasenky nejvíc přirozený, ideální k jemným líčením nebo jen tak na holé oko, jestli víte, co tím myslím. Kartáček má kónický tvar, z půdorys čtvercový, což jsem ještě u žádné jiné řasenky neviděla. Štětiny jsou přírodní, a celkově se s řasenkou pracuje velice dobře. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že jakmile je řasenka trochu sušší, má tendenci se při použití drolit z řas a zanechává nevábný černý stín pod očima.


Už jsem zkoušela Miss Manga i Miss Hippies, a obě jsou výborné a mám je moc ráda, ale Miss Baby Roll je za mě s přehledem převálcovala. Momentálně je to moje nejoblíbenější řasenka. Spirálovitý kartáček nabere dostatek barvy a krásně řasy obalí a zahustí. Jak jsem již zmínila na začátku, mám ráda lehce slepený efekt řas a tato řasenka je v tom naprosto výborná. Ačkoli musím taky dodat, že s lehčí rukou docílíte i mnohem jemnějšího efektu pro každodenní líčení. Já ovšem řasenku preferuji například na párty nebo na jiné večerní příležitosti. Krásně drží řasy natočené a vůbec se během dne nedrolí a nezanechává ten nevábný černý stín.


Poslední řasenka, kterou zde zmíním je všemi milovaná Lash Sensational. Přiznám, že mezi moje favority patří také a to už dlouho, doma mám už asi čtvrté balení, a naprosto chápu, proč jí tolik žen miluje. Kartáček má na jedné straně štětinky kratší, na druhé zase delší, což umožňuje šikovnou manipulaci s řasenkou i těm méně šikovným. Kratší část je výborná pro spodní řasy, delší zase úžasně pročeše vrchní řasy, hezky je natočí, zahustí a prodlouží. Osobně mám její efekt radši když už je trochu sušší konzistence. Tehdy dělá překrásné řasy, ideální k jakémukoli líčení v jakýkoli den.


xxx Katy

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig