neděle 26. listopadu 2017

RECENZE | NYX Ultimate Shadow Palette

Dneska bych vám ráda představila moji nejoblíbenější a naprosto dokonalou paletku od NYX - Ultimate Shadow Palette ve verzi teplých stínů. Je už zřejmě jasné, že recenze bude zcela pozitivní a tak nebudu otálet a jdeme na to.




Paletka obsahuje 16 bohatě pigmentovaných stínů, 9 matných a 7 třpytivých. Jak jsem již zmínila, jednotlivé stíny jsou velice bohatě pigmentované, zároveň ale paletka téměř nepráší. Většinou bych totiž při takové pigmentaci očekávala mnohem větší prášivost, takže jsem byla mile překvapená. Práce se stíny je také velice snadná, protože se lehce nabírají na štětce a také se stejnou lehkostí se aplikují a blendí na víčku. 


Co se týče výdrže, tak s lepší jsem se zatím nesetkala. Stíny na víčku drží jako přibité, nezalézají do vrásek a i po 8 hodinách nošení vypadají perfektně. Z toho důvodu po paletce ráda sahám, když potřebuji, aby mi líčení vydrželo opravdu dlouho. A to ještě musím podotknout, že moc nepoužívám podkladovou bázi pod oční stíny. I bez ní vypadají dokonale.

Paletka je moje oblíbená nejen proto, že miluju teplé barvy a teď na podzim se jich nemůžu nabažit, ale také proto, že stíny jsou na první pohled každý jiný a proto kdykoli paletku používám, jsem pokaždé schopná vytvořit jiný look. A to velice oceňuji, protože se spoustou paletek, které mají jasné barevné téma, se dají vytvořit líčení která jsou si až příliš podobná a to je podle mě nuda.




Jednotlivé stíny mají 0,83g a to nám dohromady dělá 13,28g produktu. Běžná cena na stránkách nyxcosmetics.cz je 479Kč, takže když to rozpočítám, vycházími následující:



1 stín stojí 30Kč a 1g produktu vychází na 36Kč - jednoduše řečeno je cena paletky velice příznivá.

Když to shrnu, rozhodně bych paletku doporučila všemi deseti. Za příznivou cenu máte paletku, která je vhodná k jakékoli příležitosti, nikdy nezklame a snadno se s ní pracuje. V kolekci těchto NYX paletek jsou ještě další tři varianty, mezi nimi i paletka studenějších odstínů, takže si vybere každý.

 xxx Katy


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

Blog Design Created by pipdig